Suppilog on eri toimialat yhdistävä digitaalinen tukku.
Suppilogin toimintamalli tuo jakamistalouden hyödyt yritysten väliseen tavarakauppaan.

Myyjät luovat yhdessä kasvumahdollisuuksia, jakavat kaupankäynnin kustannuksia ja myyvät tuotteensa suoraan valitsemiensa toimialojen asiakkaille. Ostajat tilaavat haluamiaan tuotteita yhdestä palvelusta ja saavat tehokkaammilla toimituksilla sekä joustavammalla valikoiman hallinnalla paremman kyvyn palvella kuluttaja-asiakkaitaan.

Toimialat

Tukussamme on aktiivista kaupankäyntiä esimerkiksi seuraavilla toimialoilla:

Kaikkiaan toimialoja on yli 20.

Apteekit
Apteekit
Kahvilat
Kahvilat
Luontaistuotekaupat
Luontaistuotekaupat
Päivittäistavarakauppa
Päivittäistavarakauppa
Parturi-kampaamot
Parturi-kampaamot
Ravintolat
Ravintolat
Tapahtumat
Tapahtumat
Toimistot
Toimistot
201137
Tilausrivejä
194
Myyjiä
8924
Ostajia

Miksi Suppilog?

  • Nopea, maksuton ja riskitön käyttöönotto kaikille osapuolille
  • Luo nerokkaalla tavalla yrityksille lisää kasvun mahdollisuuksia
  • Jakaa myynnin, kuljetusten ja varastoinnin kustannuksia myyjien kesken
  • Soveltuu yhtäläisesti tuotteiden valmistajille, maahantuojille sekä tukkureille
  • Mahdollistaa valikoimien kustannustehokkaan hallinnan ja laajentamisen ostajille
  • Tehokkaat logistiikkapalvelut varmistavat tuotteiden kuljetukset ja laskevat kaupankäynnin kustannuksia
suppilog-charts

Pienelle toimijalle raikas ja helppo tapa tilata erikoisolutta ja muuta pienpanimovalikoimaa.

Maltte Ahonen, Oittaan Kartano

Hyödyt myyjille

  • Tuloksellista: myyntiä suoraan ostajalle ilman välikäsiä.
  • Turvallista: voit määrittää täysin kuka asiakas näkee mitäkin.
  • Tehokasta: myynti- ja markkinointikustannukset vähenevät.
  • Lisää myyntiä: helppo laajentaa toimintaa aivan uusille toimialoille.
  • Helppoa: voit hyödyntää myös integroidut varastointi- ja logistiikkapalvelut.
  • Ympäristöystävällistä: pienempi hiilijalanjälki kannattavammalla liiketoiminnalla.

Hyödyt ostajille

  • Kannattavaa: laske yrityksesi ostokustannuksia.
  • Tehokasta: yksi paikka, josta voi ostaa kootusti usealta eri myyjältä.
  • Tuloksellista: hyödynnä helposti eri myyjien tarjoukset.
  • Lisää myyntiä: laajenna tuotevalikoimaa ja kasvata volyymia.
  • Ilmaista: ostaja ei maksa Suppilogin käytöstä mitään.
  • Ympäristöystävällistä: pienempi hiilijalanjälki kannattavammalla liiketoiminnalla.

”Suppilog on säästänyt meiltä paljon aikaa tuotteiden tilaamisprosessissa. Se taas on helpottanut optimaalisten tilausten suunnittelutyötä. Saamme mahdolliset alennukset heti ja säästämme toimitusmaksuissa. Säästöä tulee käytännössä jokaisella tilauksella vanhaan malliin verrattuna.”

Mikko Tainio
Keravan Keskusapteekin proviisori

Uutiset

Kannattavampaa kauppaa digitaalisen tukun itsepalvelumallilla

Suppilog ei ole oikeastaan edes digitaalinen tukku, vaikka sillä olemme itseämme kuvanneet ja näin viestineet. Se on vain erinomainen kahden sanan kuvaus tämän kaupankäyntialustan sijoittumisesta tavarakaupan arvoketjussa. Tässä blogissa kerron miten Suppilog toimii ja mitä mahdollisuuksia se luo. Suomalaisin voimin kehitetty Suppilog avattiin yli 4 vuotta sitten ensimmäisenä apteekkitoimialalle. Alunperin Suppilogia kehitettiin erityisesti automatisoimaan ja…

Lue lisää

Suomen myydyin erikoisolut Olvilta nyt Suppilogista

Alkuperäinen Deskin lehdistötiedote: http://deski.fi/9/suomen-myydyin-erikoisolut-olvilta-nyt-suppilogista-23909 Pintahiivaoluiden kulutus on vahvassa kasvussa Suomessa. Valviran raporttien (1-3/2016 vs. 1-3/2015) mukaan vähittäiskaupassa +51% ja HoReCa-myynneissä +20% volyymikasvu osoittaa selvästi erikoisoluiden suosion myös virallisten mittaristojen valossa. "Termeiltään moninaiset erikoisoluet, pienpanimot ja käsityöläisoluet ovat käytännössä aina pintahiivaoluita, ja eroavat näin Suomessa myydyimmistä lager-tyyppisistä oluista" analysoi markkinaa Olvin myynti- ja markkinointipäällikkö Miikka Honkasalo. Suomen…

Lue lisää