Suppilog Oy on tavarakaupan tehostamiseen erikoistunut yritys, joka on perustettu vuonna 2012. Tällä hetkellä Suppilog Oy:lla on 68 osakasta. Yritys on riippumaton ja sen omistajat ovat lähinnä suomalaisia yksityishenkilöitä.

Pienelle toimijalle raikas ja helppo tapa tilata erikoisolutta ja muuta pienpanimovalikoimaa.

Maltte Ahonen, Oittaan Kartano

Keitä me olemme

Harri Eskelin
Perustaja, Hallituksen jäsen

Harri Eskelin loi Suppilogin omien yrittäjähaasteidensa kautta vuonna 2012. Hän keräsi ympärilleen tiimin ystäviään ja loi asiakaslähtöisen sähköisen tilauskanavan asiakkailleen. Suppilog on niistä ajoista kasvanut täysin omaksi liiketoiminnakseen ja palvelee nyt kaikkia tavarakaupan osapuolia.

Marko Jäppinen
Markkinointipäällikkö, Hallituksen jäsen

Marko Jäppinen on digitaalisuuteen uransa alusta asti uskonut ja oppinut erikoismies, jonka taustat ovat digitaalisten medioiden kaupallistamisessa moninaisissa myynnin ja markkinoinnin rooleissa. Suppilogissa hän hakee myyjien ja asiakkaiden välille WIN-WIN-WIN lopputuloksia, sekä vetää päivittäistavarakauppaan liittyviä hankkeita.

Mikko Mäkirinne
Hallituksen puheenjohtaja

Mäkirinne on kansainvälisen yritystoiminnan ja myynnin huippuammattilainen IT-sektorilta. Hallituksen johdossa Mikko korostaa kansainvälisyyttä, skaalautuvuutta sekä moninaisen liiketoiminnallisen ajattelun voimaa.

Petri Ojalehto
Tekninen asiantuntija

Petri Ojalehto tuntee Suppilog-järjestelmän ja hienoudet. Petri tukee kaikkia asiakkaita ja markkinoijia järjestelmän käyttöönotossa ja hoitaa mahdolliset ongelmatilanteet.

Riku Sipilä
Apteekit

Riku Sipilän työura on rakentunut lääketeollisuudesta, lääketukkukaupasta ja apteekeista. Viimeisimpänä työpaikkana lääketukkuri Tamro. Suppilogin liiketoiminnassa Rikulla on vastuu niin lääketeollisuuden osapuolista, kuin Suppilogin tytäryrityksen myyntiedustajapalveluiden kaupallistamisesta.

Pekka Tyllilä
Horeca

Tyllilän Pekka on moninaisissa kansainvälisen liiketoiminnan tehtävissä työuransa viettänyt persoona, joka on viimeiset vuodet keskittynyt kansainvälisten alkoholiyhtiöiden edustamiseen Suomessa. Suppilogissa Pekka on vetänyt alkoholitoimialan hyvään kasvuun, ja lupaa koko toimialan kehittyvän jatkossakin parempaan suuntaan.

Erno Lehtovirta
Talous, Hallituksen neuvonantaja

Erno on kaupallisesti ja farmaseutin näkökulmasta liiketoimintoja hallinnoiva luottohenkilö, jonka tausta löytyy vahvasti suomalaisen apteekkitoimialan läpikotaisesta tuntemisesta. Kaikki Suppilogin finanssiasiat kulkevat Ernon työpöydän kautta, ja on toiminut Suppilogin hallituksessa yrityksen alkupäivistä asti.

Tero Purra
Hallituksen jäsen

Tero on terveydenhuollon ja apteekkitoimialan yrittäjänä toiminut pitkään, ja pyörittänyt kansainvälistä liiketoimintaa. Hallitustyöskentelyyn hän antaa pitkän kokemuksensa koko Healthcare -sektorista, ja on myös alusta asti ollut yksi Suppilog-palvelun ensimmäisistä käyttäjistä.

Missio

Suppilogin missiona on edistää valinnanvapautta kuluttajille, kaupalle ja brändeille. Tämä on ideologia, joka saa meidät tulemaan intoa täynnä joka päivä töihin.

Visio

Yrityksemme visiona on se, että kaikilla brändeillä on mahdollisuus päästä jokaiseen vähittäismyyntipisteeseen kaikkialla maailmassa. Kunnes visiomme toteutuu, yrityksellämme on aina tilaa kasvaa ja luoda lisäarvoa sidosryhmilleen.

Arvot

Integriteetti

Kaikkia yrityksemme sidosryhmiä ja heidän intressejään kohdellaan luottamuksella. Tämä koskee henkilöstöä, toimittajia, asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja omistajia. Tämä rakentaa tarvitsemaamme luottamusta koko liiketoimintaamme.

Asiakaslähtöisyys

Kaikessa mitä teemme, tähtäämme asiakastyytyväisyyteen. Tämä edellytys pitkän aikavälin menestykselle.

Tiimityöskentely

Yhdessä olemme vahvoja. Moniarvoisuus, keskustelu, sopiminen sekä hyvät johtamiskäytännöt ja selkeät roolit luovat voittamisen ilmapiirin, joka näkyy korkeana henkilöstön sitoutumisena yritykseemme.

Tavoitteellisuus

Tähtäämme huipulle kaikessa siinä, mitä päätämme tehdä. Jos tekemisemme ei ole parasta mahdollista ja hauskaa, miksi vaivautuisimme edes tekemään sitä. Keskinkertaisuus tavoitteissa tai tekemisessä ei ole hyväksyttävää.

Suomalaiset elintarvikebrändit Zhengzhoun International Trade Fair -messuilla

Maaliskuun lopulla suomalaiset elintarvikebrändit lähtivät Suppilog Chinan mahdollistamana suurille kauppamessuille Henanin provinssiin Kiinaan. Lyhyt tiivistys messujen agendasta: Henan enjoys a long history and great advantages in such aspects as agriculture, tourism, natural resources, high-end manufacturing, integrated transportation network and rich labor force. In order to open a window to the world and bring in more…

Lue lisää

Näin pyöritän modernia kahvilaketjua

Vierestä suhahtaa cyclocross -polkupyörä ja kohta väistän ohitse marssivan rivistön kiljuvia päiväkotiin marssivia lapsia. Olen astunut Antti Reenin ja Eero Ikäheimosen valtakuntaan, keskelle Suomen vilkkainta liikenteen solmukohtaa Elielinaukiolle. "Tänään paistoi kevätaurinko komeasti ja teimme aamupalamyynnin kaikkien aikojen myyntiennätyksen!" hihkaisi Reen heti ensialkuun ja kaatoi Freshstop -kuppiin Kaffa Roasteryn kahvia. "Ihmisille on tärkeä aloittaa aamu hyvällä…

Lue lisää