skip to Main Content

Hyvää joulua

Toivotamme ekosysteemimme puolesta kaikille tavarakaupppa-alan toimijoille voimaa joulun kiireisiin, sekä vuoden 2017 positiivisiin haasteisiin. Ystävällisin terveisin, Suppilogin myyjät, ostajat, yhteistyökumppanit sekä tiimi

Lue lisää

Tuko Logistics alkaa tarjoamaan Suppilogille modernia koontilogistiikkaa

Suppilog luo yhä kattavampia logistiikkamalleja Suomen tavarakaupan markkinoille, sekä suomalaisten tuottajien kansainvälistymiseen. Tukolla on pitkät perinteet suomalaisessa elintarvike- ja tavarakaupankäynnissä ja pystyy tarjoamaan hyvin moderneja logistisia kokonaisuuksia tavarakaupan toimijoille. Tiedotamme konkreettisista palveluista Suppilogin myyjäyrityksille lähiaikoina.   Lisätietoja lehdistötiedotteesta: http://deski.fi/9/tuko-logistics-tarjoamaan-suppilogille-modernia-koontilogistiikkaa-24031

Lue lisää

Webinaari tallenne pientuottajien markkinoinnin mahdollisuuksista

Sain hienon tilaisuuden käydä tällä viikolla Päivi Töylin ja Aitoja Makuja  yhteisön kanssa omia näkemyksiäni ja keskustelua lähituottajien mahdollisuuksien parantamisesta. Live-webinaari oli Aitoja Makuja yhteisön tähän asti suosituin, jonka johdosta palvelun kaista ruuhkautui ja webinaari jouduttiin vetämään pelkällä puheella ja tekstillä.…

Lue lisää

Hinnoittelumallin muutos

  Päivitimme Suppilogin hinnoittelumallia sitä käyttäville myyjäyrityksille, joiden pääasiallinen tarkoitus on myydä, markkinoida ja vastata tuotteidensa menekistä. Suppilog säilyy yhä ilmaisena kaikille ostajayrityksille, joiden rooliin kuuluu tuotteiden ostaminen ja jälleenmyynti tai tarjoileminen. Muutos astui voimaan 1.11.2016 ja siitä tiedotettiin kaikkia…

Lue lisää

Markkinointi tavarakaupassa

  Tuotteen markkinointi on hankala juttu. Osalta se sujuu kuin luonnostaan (Härkis, Nyhtis), kun taas joskus joku markkinoinnin osa-alue pettää -  ja tuote on pelkästään kultainen muisto ihmisten tai kaupan ostajan mielen sopukoissa. Tuotemarkkinointi ylipäätään on valtavan laaja käsite, ja se…

Lue lisää