skip to Main Content

Yhteisosastolla on helpoin tapa osallistua messuille

Joskus tulee kysymyksiä myyjäyrityksiltä, että kuinka he saisivat lisää myyntiä, jälleenmyyjiä ja kaikkia muitakin asiakkuuksia. Yleisin vastaukseni on, että tekemällä oikeita asioita, oikeille tuotteilla, oikeaan kohderyhmään. Eräs konkreettinen keino on käydä aktiivisesti oman toimialan ammattilaismessuilla ja tavata asiakkaita. Suppilogin ekosysteemissä on monta yritystä, jotka osallistuvat järjestäen kaikille ammattilaismessuille joita olemme vuosikausia järjestäneet – ei kovinkaan yllättäen he ovat myynneiltään ja asiakastunnettuudeltaan huippuluokkaa.

Gastro-messut ovat ehkä ravintola-alan tunnetuimmat ammattilaismessut, jotka järjestetään joka toinen vuosi. Ensivuoden tapahtuma on vuosiluvultaan historiallinen. Viime vuonna järjestämämme yhteisosasto huomioitiin muunmuassa Mesoaja-gaalassa eräänä ehdokkaana kaikista parhaimpana messuosastona ja se koostui melkein kahdestakymnmenestä esilleasettajasta.

 

Nyt ensivuoden maaliskuulle olemme taas kokoamassa yhteisosastoa, joka on valmiiksi konseptoitu messujärjestäjän kanssa ja se sopii helposti niin maahantuojille, pienpanimoille kuin lähituottajillekin. Kaikki  helpossa valmiiksi organisoidussa formaatissa, sisältäen brändätyt seinämät, pöydät, matot, sähköt, valot ja muun tarpeellisen. Nyrkkisääntönä on että paikalle voi vain saapua tuotenäytteiden ja mahdollisemman energisen messuenergian kanssa!

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää? Uutiskirjeitä on lähetetty edellisvuosien osallistujille ja yli puolet osastopaikoista on jo varattu, haluatko jäädä ilman paikkaa vai odottamaan asiakkaiden soitteluita kotisoffalle? Ota yhteys Suppilogin yhteyshenkilöösi ja saavu hurmaamaan asiakkaasi!

Ystävällisin terveisin,
Suppilogin tiimi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *