skip to Main Content

Suppilog Oy on tavarakaupan tehostamiseen erikoistunut yritys, joka on perustettu vuonna 2012. Tällä hetkellä Suppilog Oy:lla on 68 osakasta. Yritys on riippumaton ja sen omistajat ovat lähinnä suomalaisia yksityishenkilöitä.

Pienelle toimijalle raikas ja helppo tapa tilata erikoisolutta ja muuta pienpanimovalikoimaa.

Maltte Ahonen, Oittaan Kartano

Keitä me olemme

Harri Eskelin
Perustaja, Hallituksen jäsen
harri.eskelin[at]suppilog.fi
050 363 2643

Harri Eskelin loi Suppilogin omien yrittäjähaasteidensa kautta vuonna 2012. Hän keräsi ympärilleen tiimin ystäviään ja loi asiakaslähtöisen sähköisen tilauskanavan asiakkailleen. Suppilog on niistä ajoista kasvanut täysin omaksi liiketoiminnakseen ja palvelee nyt kaikkia tavarakaupan osapuolia.

Mikko Mäkirinne
Hallituksen puheenjohtaja
mikko.makirinne[a]suppilog.fi
040 547 6962

Mäkirinne on kansainvälisen yritystoiminnan ja myynnin huippuammattilainen IT-sektorilta. Hallituksen johdossa Mikko korostaa kansainvälisyyttä, skaalautuvuutta sekä moninaisen liiketoiminnallisen ajattelun voimaa.

Marko Jäppinen
Markkinointipäällikkö, Hallituksen jäsen
marko.jappinen[a]suppilog.fi
0400 170 147

Marko Jäppinen on digitaalisuuteen uransa alusta asti uskonut ja oppinut erikoismies, jonka taustat ovat digitaalisten medioiden kaupallistamisessa moninaisissa myynnin ja markkinoinnin rooleissa. Suppilogissa hän hakee myyjien ja asiakkaiden välille WIN-WIN-WIN lopputuloksia, sekä vetää päivittäistavarakauppaan liittyviä hankkeita.

Erno Lehtovirta
Talous, Hallituksen neuvonantaja
erno.lehtovirta[at]suppilog.fi

Erno on kaupallisesti ja farmaseutin näkökulmasta liiketoimintoja hallinnoiva luottohenkilö, jonka tausta löytyy vahvasti suomalaisen apteekkitoimialan läpikotaisesta tuntemisesta. Kaikki Suppilogin finanssiasiat kulkevat Ernon työpöydän kautta, ja on toiminut Suppilogin hallituksessa yrityksen alkupäivistä asti.

Petri Ojalehto
Tekninen asiantuntija
petri.ojalehto[a]suppilog.fi
0207 345 630

Petri Ojalehto tuntee Suppilog-järjestelmän ja hienoudet. Petri tukee kaikkia asiakkaita ja markkinoijia järjestelmän käyttöönotossa ja hoitaa mahdolliset ongelmatilanteet.

Pekka Tyllilä
Horeca -asiantuntija
pekka.tyllila[a]suppilog.fi
050 434 7810

Tyllilän Pekka on moninaisissa kansainvälisen liiketoiminnan tehtävissä työuransa viettänyt persoona, joka on viimeiset vuodet keskittynyt kansainvälisten alkoholiyhtiöiden edustamiseen Suomessa. Suppilogissa Pekka on vetänyt alkoholitoimialan hyvään kasvuun, ja lupaa koko toimialan kehittyvän jatkossakin parempaan suuntaan.

Tero Purra
Terveydenhuolto ja apteekit
tero.purra[at]suppilog.fi

Tero on terveydenhuollon ja apteekkitoimialan yrittäjänä toiminut pitkään, ja pyörittänyt kansainvälistä liiketoimintaa. Hallitustyöskentelyyn hän antaa pitkän kokemuksensa koko Healthcare -sektorista, ja on myös alusta asti ollut yksi Suppilog-palvelun ensimmäisistä käyttäjistä.

Missio

Suppilogin missiona on edistää valinnanvapautta kuluttajille, kaupalle ja brändeille. Tämä on ideologia, joka saa meidät tulemaan intoa täynnä joka päivä töihin.

Visio

Yrityksemme visiona on se, että kaikilla brändeillä on mahdollisuus päästä jokaiseen vähittäismyyntipisteeseen kaikkialla maailmassa. Kunnes visiomme toteutuu, yrityksellämme on aina tilaa kasvaa ja luoda lisäarvoa sidosryhmilleen.

Arvot

Integriteetti

Kaikkia yrityksemme sidosryhmiä ja heidän intressejään kohdellaan luottamuksella. Tämä koskee henkilöstöä, toimittajia, asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja omistajia. Tämä rakentaa tarvitsemaamme luottamusta koko liiketoimintaamme.

Asiakaslähtöisyys

Kaikessa mitä teemme, tähtäämme asiakastyytyväisyyteen. Tämä edellytys pitkän aikavälin menestykselle.

Tiimityöskentely

Yhdessä olemme vahvoja. Moniarvoisuus, keskustelu, sopiminen sekä hyvät johtamiskäytännöt ja selkeät roolit luovat voittamisen ilmapiirin, joka näkyy korkeana henkilöstön sitoutumisena yritykseemme.

Tavoitteellisuus

Tähtäämme huipulle kaikessa siinä, mitä päätämme tehdä. Jos tekemisemme ei ole parasta mahdollista ja hauskaa, miksi vaivautuisimme edes tekemään sitä. Keskinkertaisuus tavoitteissa tai tekemisessä ei ole hyväksyttävää.

Suppilogin osakkaaksi?

Pääasiassa kotimaisin investoinnein kehitetty Suppilogin kaupankäyntialusta on nyt kansainvälistymisensä kynnyksellä. Olemme käynnistäneet jo liiketoimintojamme Kiinassa. Lisäksi meillä on keskusteluja mm. useisiin Euroopan maihin, Intiaan, Iraniin, Arabiemiraatteihin ja muualle Lähi-Itään.

Kehitämme samanaikaisesti täysin uusia algoritmejä, joiden avulla pystymme luomaan uudenlaisen logistiikan toimintamallin.
Koska Suppilogin palveluiden tuotekehityksen ja kansainvälistymisen kustannukset ovat etupainotteisia, haemme lisää käyttöpääomia kasvun varmistamiseksi.

Suppilog Oy:lla on hieman vajaa sata osakasta, jotka edustavat kaupankäynnin osapuolia sekä monia toimialoja. Jos olet kiinnostunut sijoittamaan yhtiöön, voit olla yhteydessä meihin tästä.

Sijoittajasuhteista ja tiedusteluista vastaa Suppilogin hallituksen puheenjohtaja Mikko Mäkirinne.

Uutuustuotteen pilotti-lanseerausta Suppilogin kanssa K-kaupoihin

Olen Anton, yksi Renjer Snacksin perustajista. Suomen jälleenmyyjien tavoittamiseksi yrityksemme on tehnyt innovatiivisen Suppilogin kanssa yhteistyötä, joka palvelee nyt jo tuhansia jälleenmyyjiä tilauskanavana. Suppilogin Marko sparrasi minua tuotteiden sisäänmyymisessä valikoituihin K-kauppoihin, mutta myyntimme erosi tavanomaisesta sillä että emme pysty sijaintimme (Lund, Ruotsi) vuoksi kiertämään kauppoja fyysisesti. Kehitimme Suppilogin kanssa aivan uudentyyppisen konseptin, missä lähestyin ehkä…

Lue lisää

Millaisia eroja on kaupankäyntialustoilla ja verkkokaupoilla?

Olen viimeisen kymmenen vuoden yrittäjyyteni aikana havainnut, kuinka vaikeata yrityksissä on hahmottaa tavarakauppaan osallistuvien kaupankäyntialustojen ja verkkokauppojen suurimmat erot. Tämä kirjoitus yrittää tuoda niistä merkittävimpiä esille. Amazon ja Alibaba ovat esimerkkejä kaupankäyntialustoista. Niissä kauppaa käyvät kaupan osapuolet suoraan keskenään ikäänkuin jatkuvasti auki olevassa pörssissä. Kun alustan sisällä tuotetta myyvä yritys markkinoi aktiivisesti tuotetta ja ostaja…

Lue lisää